onsdag, oktober 08, 2008

Onsdag

Gick upp vid 8 och ut i stallet & tog på hästisarna täcken. Blåser idag och lite kyligare än vad det var igår och imåndags då det har varit underbart väder! Precis ätit frukost och ska snart till 5 åringen. Ska till ridhuset idag med, är där tomt funderar jag på att vara busig och sätta upp ett litet hinder. Men idag tänkte jag ej hon skulle springa innan utan rida direkt. Ska ta med min sadel så jag rider bättre i den än deras som är mer dressyrsadel så kommer ej åt henne så som jag vill i den än. Imorgon kommer tanten och ska kolla på henne om hon ska köpa eller inte.
Hero ska ut & joggas idag eller logeras, får se lite sen. Tyson ska iallafall tränas kl 18 för Anna. Får se vad träningen bjuder på idag. Känner för att sola idag, kanske kan ta mig lite tid imorgon & fest på lördag hade inte varit fel. Hmm, bud på det faktiskt.

Inga kommentarer: