torsdag, november 27, 2008

Idag får det bli en nallebild känner jag.
Idag blir hästdag idag också som alla andra dagar, ska kolla med mamma när vi ska till ullared också om det blir innan eller efter jul. På söndag kommer släkten och ska fira, ska nog äta smörgåstårta vilken är mums! Med lax /räkor, jadå varför inte?

Jag & Emma hämtade hö igår efter träningen, vi var helt vilse vill jag lova. Körde höger, körde vänster men skulle rakt fram. Sen när vi svänger ut från gården tänker jag ej alls och svänger motsatt håll än vad vi kom och vi körde typ 3 km på nån jävla grusväg rätt ut i skogen innan jag kunde vända med släpet och vände nångång med bilen halvvägs ner i diket och ja. Katastrof helt enkelt.

Sen får man väl börja planera vad som händer på nyår. Ingen aning, skulle helst vilja resa utomlands och fira. Värme, sol och bakfylla vid poolen. Helt okej om ni frågar mig!


Inga kommentarer: