tisdag, november 25, 2008

Long time ago


Har seriöst inte hunnit skriva. Sorry!

Men i fredags fyllde jag år & hade tjejmiddag. Verkligen jätte skoj hade jag, vi sjöng singstar och drack och käkade mat och supergoda tårtan. MUMS! Sen tryckte vi in oss 7pers i mammas bil till bussen, detvar jobbigt vill jag säga! Och jag stälde mig på is när jag gick ut och hängde i bilddörren typ. Sen när vi var inne i stan så stack Sandra & Elin till DK och vi andra väntade på min baby sen ut i staden. Fastnade dock på SteakHouse vilket aldirg händer mig annars, men vi hade faktiskt skitkul. Kom hem vid halv 5 typ. Och så fick jag snö i present, inte för jag ville. Men det lilla var ändå mysigt.


Lördagen sov jag bort vill jag lova, vaken typ 3 timmar sammanlagt. Genom sliten..

Söndagen tävlade jag ochvar på väla med Sandra och fixade lite blingbling.

Måndagen inledde med ont i halsen, huvudet,magen och allmänt ont. Men fick ändå skrittat Tyson en runda.

Idag är det Tisdag och jag känner mig lite bättre, men ej helt. Hästarna är ute och jag ska städa upp lite på rummet, slappa vid tv:n innan dagen sätter igång. Men först en god frukost med varmoboy och mackor. Dock sån vatten oboy, det är godast. Men får ej bli en större vana, ej för nyttigt.




Inga kommentarer: