tisdag, november 04, 2008

Tisdag

Idag har det varit mulet exakt hela dagen. Så mörkt och grått så satans tråkigt, men så är hösten. Jag låg och kolla nån dansfilm på Tommys data hela förmiddagen, riktigt slappedag. Den var faktiskt väldigt bra. Sen stack jag ut coh red Hero som var väldigt duktig idag. Helt perfekt! Sen in och käka lite mat sen Tyson men han ville hellre springa idag bara än att jobba, så ja. Men han var duktig sen ändå. Han ska på hoppträning imorgon så hoppas det släppt lite annars får jag jogga han ute ordentligt på torsdag istället.

Nu ska jag iallafall duscha och sen kör älskling mig till kursen idag. Orkar ej leta parkering, så drygt i stan man måste ju tänka och jag orkar inte det just nu. Utan det får vänta till prick klockan 6 då det hela börjar. Oj nu är det 20 min till han hämtar får skynda.

Ciaao


Inga kommentarer: