måndag, december 08, 2008

Helgen

En ny vecka nu igen, tiden rusar iväg.
I Lördags tävlade jag i Malmö mer kan ni läsa på traininghorses.blogg.se sen somnade både jag & carro när vi kom hem, vi körde halv 8 & hemma vid 3-4 så somnade som grisar. Käkade pizza och sen till Ikea och handlade till cilla som fyllde år och blev helt chokade när vi kom oinbjudna. Sen körde vi till Åsbo för Vicky tävlade vid 8 på kvällen och det gick ju kanon. Sen somnade jag gott hos älskling jag.

Söndag stack jag hem vid halv 7 på morgonen och duschade, sen till Maxi och hämtade bröd, skulle jobba i Shoppen på HFRK ju. Men där va ju folk så stack vid 1, kändes ej lönt liksom. Kollade på tävlingen där till halv 4 typ sen hem. Fixade stallet & hem til älskling. Dock var jag med hans syster typ 2 timmar, haha. Snackade skiit gjorde vi och testa sån magtränare haha. rolig den.

Men måndag idag, upp klockan 6 och älsk körde mig hem. Har hunnit rida Hero och tagit halva Tysons box. Ska jobba nu klockan 1 på jysk till 6, sen rida Tyson och städa upp lite i stallet.

Veckans arbetstider;
Måndag 13-18
Tisdag 10-15
Torsdag 10-16
Lördag 9,45 -17,15

Inga kommentarer: