tisdag, januari 20, 2009


Kurs idag igen, gick bra faktiskt. Älskling kommer snart hit & vi ska lägga oss och mysa i sängen framför tv;n. På fredag ska jag och älskling ut och äta, han bjuder ooh vem säger nej till det? Finns inget mysigare än att äta ute med honon. Han får bestämma och överraska tycker jag för det är han sämst på för han ska alltid ha min åsikt och nu ska han inte få det. Kan sluta på BurgerKing haha. Nej skämt och sido.
Känner jag vill göra en ny frisyr snart, snelugg lite lätt uppklippning, ja vi får se vad det blir.
På söndag också älskling till sälen eller vart han nu skulle men till snö var det iallafall (ush). Så ska klara mig utan honom en hel vecka men kan vara skönt med tid för sig själv. Så det ska nog lösa sig, jag ska sitta och vänta in gulliga sms jag. Så jag kommer träna typ varje kväll den veckan känner jag.
Nej nu kommer han nog snart.
Godnatt alla

Inga kommentarer: