lördag, februari 07, 2009

Godmiddag Svergie.
Igår klippte jag lite snelugg, men satan den vill ej som jag vill. Feber inatt med, men just nu är det ganska lugnt. Mår illa emellanåt, mesttroligen för jag har tryck i öronen som tar på balansen, men vad är detta för sjukligheter som är på gång?! nåja förhoppningsvis blir jag bra snart. Vaknade klokan 7 klarvaken och jag tänker inte ligga och plåga mig med att somna om!

Ikväll är det jobb i Örkelljunga, BlackJack såklart. kände jag kunde ej tacka nej och det blir ej så länge förhoppningsvis, börjar 7, så är nog i helsingborg vid 12 inatt igen. jag pakar ner panodil i värsta fall, jag är inte känd för att ta några piller om d inte är så att det verkligen är ett måste. Men tar med för säkerhetens skulle om jag ska jobba eller vad tycker ni?

Inga kommentarer: