söndag, februari 22, 2009

Long time

Jag har varit dåligt med denna bloggen jag erkänner. Men har iallafall varit i Göteborg och kollat på Horseshowen i fredags. Körde 50 mil den dagen, körde vid 6 på morgonen hemma 3 på natten. Det var en lång dag och jag var riktigt trött. Nåja vad gör man inte?!
Vaknade vid 12 på lördagen och körde till hästarna en sväng sen somnade jag i soffan igen. Men fick fixa till mig vid 7 skulle bjuda Älsklingen på Oasen för han fyllde ju år den 20. Jätte god mat, blev Mexikansk och en jättegod efterrätt. Dock var där mycket folk och väldigt högljuda folk men det var trevligt ändå.

Denna veckan som kommer måste jag skärpa mig med gymmet! Ska simma nån dag också det är ju en helt annan träning och lite solarium kan också behövas.
Vad händer i er kommande vecka?

Inga kommentarer: