onsdag, februari 11, 2009

Träningen

Javisst blev det solning idag hela 26 minuter på gymmet. Verkligen skönt, men gud vad fuktig det är i luften att ligga i ett solarium vid en pool på ett badhus! Men det var skönt med lite färg iallafall. Sen vidare upp till gymmet och ställde mig på Crosstrainings maskinen i 15min & sen cyklade jag 20 min. Kändes helt kanon och känner sig som en ny männsika direkt.

Sen hämtade mamma upp mig i city och då hade nån idiot ringt från dolt nummer och börjat fråga om vi hade övervåning och källare. Hallå, man ringer väl ej och frågar hur huset ser ut om man ska sno något eller vad dem nu tänkt sig?! Eller man kanske ringer och säger " Hej imorgon vid 3 tänkte jag göra inbrott hos er så ni inte är hemma" Dagens idioter!

Grattis till Emma som fick en son idag! (min gamla klasskompis)

Inga kommentarer: