fredag, mars 06, 2009

När jag står i duschen kan jag komma på jätte många saker att blogga om sen när jag kommer ut är dem borta. Duschat av mig tankarna eller något, jag vet inte riktigt.

Igår blev det simning, pressade oss själv lite mot tiden så kondisen fick ta lite att bita i och lite lugna längot och lite med uthållighet. Sen blev det massor med snack i bastun såklart. Det är ett måste på träningen!
Pratade om att åka en tripp till Bulgarien i sommar, några tjejer och killar och festa en vecka och lämna allt hemma för en vecka och bara leva livet ut. hoppas det blir också vilket jag tror.
Sen funderar jag på att läsa till massör, oh shit tänker många då jag aldrig masserar någon frivilligt. Men kan bli intressant och roligare om man kan ordentligt eller hur? Tanken finns där iallafall.

Jag stod i kassan på Maxi innan idag med mamma och så ringde Sanna från Royal och sa dem hade nått tema i Örkelljunga så blir att jobba 19-01 så hemma vid halv 3 idag typ. Men blir nog lite pengar så jag klagar inte! Kan nog bli skoj. Ska bara uppdatera min hästblogg sen köra iväg till jobbet. Ha en underbar kväll!

Inga kommentarer: