torsdag, mars 12, 2009

Workout


Jagvar på gymmet vid halv 9 och började med 15 minuter på Crosstrainern, körde på ordentligt till nyladdad Mp3, jepp ipoden var död. Sen blev det kondistest på 6 min på cyklen men jag fattade ingeting så blev ett program alpinmounted hette det typ. Riktigt tungt att cykla när det kom till toppen. Puh! Så blev 30 min på maskin & sen lite styrka för rygg & magen. Och såklart gick jag in i bastun för att koppla av lite när det kommer typ 7 ungar och deras röst bara skär igenom öronen på mig. Men dem var rätt roliga att lyssna på.


Nu känns det i kroppen att jag fick tränat lite och blev en klemetin till frukosten. Så nu ska jag om 10 min laga till mig lite kycklingputt och kolla på sjukhuset innan jag beger mig till stallet för att ge hästarna sin middag.



Inga kommentarer: