torsdag, april 23, 2009

23 april

Skrev ett fint litet inlägg igår kväll men det ville icke sparas så jag gick och la mig istället. Inte alls trött igår och vaknade pigg som aldrig förr flera gånger inatt. Mindre skoj men inte trött nu heller så ska inte klagas!
Jag ska om 15 min bege mig till jobbet ( 16-ca 21) sen ska jag hem och glo lite tv sen sova för att jobba 10-16 imorgon och snabbt till stallet efter. Idag blev det kycklingsallad i pitabröd nere i Vallåkra. Inte alls dumt om jag får säga det själv, Carro bjöd så då var det ännu godare. Tackartackar! Legat i solen sådär 1,5 timme hur gott som helst! Färg klagar man icke över.

Annars vet jag inte om det händer så mycket. Skulle vilja ha lite mer tid för gymmet.. Men det kommer nog snart tror jag. Nej får väl byta om och köra till jobbet.

1 kommentar:

Carro sa...

Blir godare när ngn bjuder ;) vsg