fredag, augusti 22, 2008

fredag

fredag, wiiie. Eller inte, jobbar imorgon med men med 100% OB så jag gnäller icke!
Jaha, igår jobbade jag 9-15, första gången jag var med när dem tog emot varor, inte så jätte kul men ej så lång dag heller. Sen kom Malin & hennes kompis och red, Malin redsin polle & hon andra red Tyson, dem ska ju passa min hestar :D Och jag visade HEro lite men han va int alls gladigår men han hoppade några gången och det gick faktiskt jätte bra för att han va sur.
Idag direkt efter jobb ska jag till Ceclia och brodda lite sen hem & jobba igenom Tyson. Om vi hinner ska jag rida igenom honom på ridbanan idag. Dem andra hinner jag ej innan det är svart. Tråkigt när det blir mörkt så fort, blöö! Men kväll får vi se. Imorgon blir det 10-16 så ska direkt till hästarna sen & hinna rida alla tänkte jag, tyson ska bara skritta ut ändå. Sen paca till tävlingen och göra vid tyson och ja. Nej ska hem till mamma o hämta skattesedlen, dem ska ha den på work idag. ciao

Inga kommentarer: