onsdag, augusti 20, 2008

Onsdag

Hade skrivit ett roligt inlägg men humöret ändrade sig innan jag hann spara.
Så detta inlägget får vara om vänner..

Hur väljer man sina vänner? Hur vet man att det verkligen talar sanning? Kan man verkligen lita på dem?
När en vän ljugr och man tar dem på bargärnng och dem bara försöker skylla det ifrån sig och det bara blir detmer lögn, vad gör man? Kan man verkligen lita på dem igen? Kan det bli mer vänskap av det, eller det blir bara ett Hej ifortsättningen? Det finns olika lögner som spelar olika roll och olika anledning. But i cant take everyting!


Blir iallafall at åka till Italien på tisdag, kan behövas att komma bort och bara få hålla på med det man älskar. Malin & Cecce sk ta mina hästar, taaack! Så vet jag att nån vettig tar dem & min mamma är ju hemma och har koll. Känns rätt bra, men när jag kommer hem är det hårdträning. Var nere hos Cilla idag och hoppade, behövdes. Vi ska jobba som fan när vi kommer tillbaka och både Hero & Tyson ska ha hårdtränig. Allt jag behöver verkligen fokusera på är hästarna & jobbet. Verkligen alltså & min underbara pojkvän finns där och jag älskar honom!
u ska jag duscha, resa tankarna och kolla vidare på sex and the city. Hoppas ni andra had en bättre dag!

Inga kommentarer: