måndag, augusti 18, 2008

Måndag

Inte hunnit skriva i helgen haft full upp. Men kommer en uppdadering nu.

fredag stack vi hem till felle vid 10 på fest. Jätte trevligt, satt och snacka med allt och alla. Skit trevligt, stack väl därifrån vid 1 något tror jag hon va. Stack med Myller på en åktur i staden sen ringde mig kusin och ville hem så bad älskl hämta oss sen drog vi hem. Stod med dem utanför Harrys o kollade alla fyllon mitt i natten, haha.

lördag gick upp vid halv 10 och hem till mamma. skulle lämna kameran för adde och hans kompisar skulle fota gamla bilar. så red ut hero en sväng, då stannar en volvo bil och börja fota när jag rider, haha. massa killar. var ju vallåkraträffen så alla kör typ förbi här, skit skoj. sen vi 6 stack jag och carro till billesholm pappa och dem ksulle spela och vi sålde korv i 3 timmar, vi hade skit skoj. Fixade dricks och allt. Sen kolla vi lite när dem spela och satt och snacka med dem i bussen. Fick höra hur många gånger som helst man hör ju vems dotter det är, haha. Sen tillbaka till bjuv vid 12, sen in till stan med älsk blev lite pommes o glytta bilar och sen träffa vi karlsson till klockan 3.

söndag vaknade vid halv 12, körde in carro till stan och skulle jobba sen med mammi och handla. Sen vi fick jag se mitt efterlängtade os med hästhoppning! äntligen! Sen hoppade jag hero, wiie vad han hoppade, haha. Sen tyso och jag körde rally på åkern och carro red nimbus. Sen somnade jag hos älsk till en movie.

Jaha, idag då. Ska rida ut med Tyson nu sen Hero, Carro & Nimbus ska med mig & tyson nu om nån halvtimme. Sen ska vi typ köra upp till GBG och ner, får kanske veta varför sen, hemliis. Men ska dra på mig ridbyxorna nu sen rida..

Inga kommentarer: