torsdag, augusti 14, 2008

torsdag

goddagens. jag hoppade tyson lite igår på åkern, men först hade vi rally ridning han behövde verkligen få galoppera loss. Så go han blev sen att jobba med, helt underbar! så det ska vara.
somnade till sex and the city igår efter bad och mysig dusch. idag var jag och mamma på centersyd. Blev tshirts, jacka/fleecejacka o klänningströja typ & jeans! me love my mammi! sen hem & fixa till stallet inför natten. dem ska faktiskt få gå in idag och sova gott. Nimbus ska vaccineras imorgon. Så ska gå med han en sväng imorgon efetrmiddag & dem andra ska ridas. Ska bege mig in till stan nu och sola sen pilates sen lite kondis pass sen sova hos älskling tror jag. ajja, ska ringa daddy och säga jag sover där nu iallafall sen köra rally till stan och mysa i solarium. men jag uppdaderar imorgon om jag hinner annars blir det väl i helgen

Inga kommentarer: