onsdag, augusti 13, 2008

onsdag

Inte skrivit sen i söndags, inte varit hemma heller så kanske därför. Igår jobbade jag i 11 timmar, först Jysk 10-18 sen direkt till LeBastion 18.30-21. Kände mig lite duktig, sen kolla jag lite på banhoppningen i fälttävlan kl 12 på natten hos älskling.
Idag gick jag upp 20 över 7 och åkte med mamma till jobb hon skulle hämta några saker sen apotek & skit. Men precis ridit Hero, hoppade hela 70. Kanon, tramsade dock vid markarbetet. Ska rida Tyson nu & älsk ska gå med Nimbus på åkern, sen ska vi glo nån jävla fotboll i Gantofta. jaja, sen ska jag glo sex and the city ikväll. mysmys! Åh jag och mamma ska till cenetrsyd imorgon och tyson ska få hoppa och ja.
Jaha, skolorna börjar snart och jag ska inte dit. Känns cp om jag får säga det själv och skulle gärna vilja gå tillbaka. Man har sina tider man ska vara där och ja, varför inte igentligen..

Inga kommentarer: