fredag, oktober 17, 2008

Fredag

fredagfredagfredag.
Jag har fan sovit till halv 9, värsta sovmorgonen för mig. Provjobbet igår var inget jag ville ha iallafall. Nu ska jag slänga ut 2 hästar & rida Tyson lite mer på banan idag. Sen ska jag till ridhuset med 5 åringen & jobba med bommar och kanske något hinder. Vi får se hur det går ju. Sen ska jag & Carro hämta epa till min bror. HAHA, så fett roligt vi kommer ha i 30 från typ Allerum till Fjärestad. Sen ska Hero ridas ikväll. Oh imorgon är det flyinge, blir en morgon promenad med hästarna och utgång på kvällen. Jag skulle nog äta turkey hos älsk också om jag inte är helt fel?!
Men på måndag kommer Camilla och klipper Hero, återstå att se hur det går. Tror det kommer gå finfint. Tyson får stå inne med honom också. Jahanehe, då ska väl jag sätta fart. åååhh, jävla bilddagboken är cp! Funkar ej, då blir jag arg nu när jag äntligen har 2 nya bilder. SUCK!

Ciaao

Inga kommentarer: