måndag, oktober 20, 2008

Måndag

Inte skrivit sedan i Fredags såg jag. Får väl uppdatera er lite om helgen nu då.
Lördags: Upp med tuppen & stack till flyinge med Carro. Skitnajs var det, kollade clinics med Maria Gretzer & peter ngt lärde sig hur mycket som helst. Älskade den sen kolla vi lite på 4års hoppningen innan vi stack hem. Hittade dock inte något roligt att fynda där nere med kommer i Göteborg sen. Sen hem & skitsur för vissa kan ej sköta sina saker som dem ska! Sen till älsk och åt kalkon & sånt gott mös lite sen ut till City. En go fylla med Jennifer & Carro.

Söndag: Vaknade vid halv 10 bakfull, stack & handla bullar och hem. Sen ut till väla en sväng med Tommy, Mamma & Älskling. Åt & checkade lite saker bara, sen hem & jag var duktig & red hero till banan. Min fina buse, ibland kan jag ej mer än hata han men ändå älskar jag honom mer! Kärlek till mina hestar. Sen blev det pizza på kvällen & somnade gott i sängen med mina älskadeälskliing.

Nu idag ska alla 3 ridas, jag skulle ridit Tyson nu på morgonen men ska nog mocka & fixa sen till 5åringen sen köra Tyson till ridhuset & köra Hero dit ikväll med tänkte jag. Det kan låta finfint?! JADÅÅÅ.. Måste rusa

Ciaao

Inga kommentarer: