tisdag, oktober 21, 2008

Tisdag

Klockan är halv 4, stallet är typ klart & städat vid höet. Inte ridit Hero eller 5åringen kände verkligen inte för det i detta cp vädret & jag ska iväg nu klockan 5 så nu är det ju uppehåll såklart! Uppe klockan 6 idag med älskling när han körde till praktiken, så stack hem gav hästarna lite hö. Fixa till mig o åt sen skulle jag dra till Ella och rida med henne klockan 8 kommer ut och ser jag glömt ge dem kraftfodret. Smarta Louise?! Så blev 10 min sen & det började regna när vi red, men va ut i typ 1 - 1,½ timme ändå. Vill också ha mina hästar i frillestad!
Men ska iallafall på hoppclinic i Viarp klockan 6 - halv 9 få se om det är något eller inte. Men man kan alltid lära sig något så lika bra att kolla tycker jag. Sen vid halv 9 ska jag & hero gå en promenad.
Träning imorgon, ska rida dem andra 2 också om inget annat kommer emellan. Nej jag får väl slänga mig i duschen nu. Ren & fin ska man ju också vara.

Inte min snygga design här inne vacker. Slänge ihop några färger för att dra upp vardagen lite.

Ciaao

Inga kommentarer: