fredag, oktober 24, 2008

Fredag

Godmorgon, idag sov jag till hela 8,40 WOOOW. Hinner dock ej med 5åringen idag. Redan stressad, jag ska fixa stallet städa igenom det tänkte jag. Ska byta däck på släptet, mina ska ridas & Tyson ska ridas igenom ordentligt vilket betyder jag vill till ridhus men har punka. Sug mig rööv det får jag säga idag! Och ska till gammlefarmor i eftermiddag vilket jag glömt och kurs klockan 6 vilket jag måste på.
Vilken jävla härlig fredag.
Sen ikväll är jag sugen på att ligga och kolla OC och bara slappa!

Men solade igår vilket var jävligt skönt och sen åt vi pizza. Ny pizza bagare vilket jag inte gilla för mycket då typ halva min pizza smakade tomatsås bara, inte gott. Och sen undrar jag var i helvete mina schabrak blev av som jag beställde. Jag blir förbannad.

Inga kommentarer: