torsdag, oktober 23, 2008

Torsdag eftermiddag

Jag somnade på soffan men lille kisen. Det var så himla mysigt, tyson får slappa idag och jag ska gå en sväng med Hero vid halv 5 tänkte jag eller något sånt. Fint väder och en promenad är inte fel. Imorgon ska mina egna ridas på förmiddagen och 5åringen därefter.
Jaha jag gick ut och skulle ge hästarna hö och fixa stallet och ser där är punka på ett av släpets däck. SUCK! Får bli till att byta imorgon så det ska jag också hinna med.

Kursen blev ju inte av igår då min träning blev försenad så ska börja den imorgon klockan 6. Gud vad jag längtar, jag vill bara bli klar nu. Om en halv timme är det onetreehill gamla avsnitt tänkte jag kolla lite på sen vandra ut och gå en promenad. Så har en halvtimme kvar och kanske städa lite och så?! Jag städade ju faktiskt köket häromdagen. Duktiga Louise!

Också väldigt sugen på en resa över nyår. Fira lite nyår i värmen men vänner och kunna ligga bakfull vid poolen dagen efter. Nån som vill åka? Jag är lätt med på det!

Inga kommentarer: