fredag, oktober 31, 2008

Fredag

Nu åker alla löv ner snabare än jag vet inte och kallt är det också. Ska byta däck på bil och släp i eftermiddag då jag ska köra ända till Båstad imorgon är det onödigt att chansa eller hur? Men ska snart ut med Mamma och dem till väla och byta några saker sen kolla runt lite men jag ska säga att vi ska ta volvon för hon har en mus i bilen och jag dör seriöst om den skulle komma fram. Jag skulle hoppa ur bilen i farten, nej fy jag vägrar. Ush nu kommer det ett skyfall igen. Hästarna har 2 mystäcke på sig ute nu iallafall.
Black Jack är ju riktigt roligt, blev ingen kurs igår då Nina var sjuk. Så blir på tisdag igen. Ska jobba på söndag på Jysk vid Willys i Helsingborg. Det ska blir intressant, hoppas dem är trevliga och så. Kanske värsta cp där?! Haha nej det ska nog gå fint.

Nej ska ut en sväng sen ska vi väl köra. Jag får nog städa undan lite i bilen, sjukt vad man samlar på sig när man har egen bil. Ush!
Ciaao

Inga kommentarer: