söndag, november 02, 2008

Söndag

Söndag idag, en riktig söndag. Trött & sleten!
Igår då; det var en underbar dag! Jag, älskling & Carro stack till Båstad då jag skulle tävla, kallt som satan men där va skit fint! Hann skritta 3 min innan jag skulle in på framhoppning till 90cm. Men vi var 6 stycken på framhoppningen så hann rida fram och så utan att stressa. Han kände seg och inte riktigt med så jag ej han börja upp han ordentligt, så han rev en i omhoppningen. Sen vidare till en meter då jag red mycket volter så han fick mjuka upp ordentligt. In på banan och var lite nervös faktiskt då jag tyckte nån oxer va äcklig. Men tyson ställde upp och vi körde som ett Team och blev placerad 8 av 28 var det faktiskt! Jag är så jävla nöjd! Fick en vit rosett, plakat & en fint litet pris!
Sen hem och fixade till Tyson och hjälpte mamma lite, sen hämta upp Emma och ner och hämta en 3åring till henne. Jätte trevlig häst! Verkligen, lär sig riktigt fort. Sen ut till Farmor & Holger 1½ timme försenad och fick köra min fulla kusin till stan. haha, d va ju lite skoj.

Idag har jag ridit med Tyson i skogen en timme, han va så mysig. Sen jobbat 3 timmar på Jysk i Helsingborg. Inte mycket att göra om man säger så, ska ta en kvällspromenad med Hero sen.

Just nu sitter jag och kollar DesperateHousewifes på kanal 5 och leker med min brors data. Mammi har varit snäll och mockat och tog Tyson direkt när vi kom från skogen, verkligen super snällt mammi! Ush ska sova en minut eller flera på soffan nu tror jag.


Ciaao

Inga kommentarer: