måndag, oktober 27, 2008

Måndag

Ännu en vecka är kommer och det är höstlov. Första gången man inte har hästlov, inte har man koll när det är heller. Men men bara att vänja sig. Idag åkte jag hem från älskling och gav hästarna mat och så, sen ut med dem & körde tommy till tandläkaren. Sen upp till Hökks & handla sån där man kan hänga schabrak & täcke och lite så sen handla pasta & ut och åt hos mammi på jobb. Har ridit Tyson precis, blev lite på ridbanan men den va tung och ja så vi jobbade i form tillbaka och ökningar och så. Gick kanon! Sen slänge jag över dem i gräshagen och dem blev så glada.

Ska kolla lite tv nu sen ska jag och modern hämta hö & sen 5åringen ska ridas. Ska sola halv 8 och det är ju INTE fel kan jag säga. Så ska gå kvällpromenad med Hero på minst 40 minuter. Nej nu jävlar e reklamen slut så jag ska rusa in till tv:n igen.

Inga kommentarer: