söndag, oktober 26, 2008

Söndag kväll

Heey everybody.
Dagen idag har varit ganska bra ändå. Centersyd en sväng med mamma & bror. Hittade inget som jag ville, blev ett par trosor & en vit snygg mössa. Sen hem och mocka & städa undan och med Tyson till ridhuset. Skulle bara jobba igenom i skritt & trav idag. Älskade häst gjorde finfina skängelvikningar och framdelsvändningar helt perfekt! Sen kom Camilla och klippte Hero, han stod helt stilla så han är finfin nu. Jag ska fjäska för mamma så hon ger hästarna natt hö och bege mig till älskling och mysa.

Sebastian Skantz, jag älskar dig och har i princip gjort sedan jag såg dig första gången. Jag tänker varje dag på hur det skulle bli att leva utan dig och jag vill inte det. Jag vill leva med dig och behöver inte någon annan. Jag är lycklig att jag hittat dig för du har allt det jag vill ha.

Inga kommentarer: